top of page

Mercedes-Benz 300 CE (124)
Silnik 3.0 Benzyna  (180KM)
VIN: WDB1240501B574424
Rok produkcji 1991
Przebieg 168.900km
Cena 47.000 zł (FV-marża)

Mercedesy W211 z naszych rąk:

kolazW124 130 m.jpg

Serdecznie witamy w Komfort-Trans, gdzie służymy pomocą i 20-letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Najcenniejsze co udało nam się wypracować to opinia rynkowa, dlatego zależy nam aby sprzedać kolejny, dobry samochód warty swojej ceny. Jesteśmy odpowiedzialni za stan pojazdu, jaki przekazujemy w ręce Klienta. 

Jak za starych, dobrych czasów... Udało się zdobyć Mercedesa 300 CE od 1 właściciela z udokumentowaną historią.
Jeżeli ktoś szuka w takim samochodzie fabrycznego lakieru i braku zarysowań, niestety musi szukać dalej.
Natomiast jeżeli ktoś chciałby kupić coś naprawdę dobrego w ograniczonym budżecie, tutaj właśnie ma taką szansę. 
 
Samochód wymaga poprawek lakierniczych co jest normatywne dla pochodzenia z Hiszpanii, ale właśnie dzięki hiszpańskiemu klimatowi jest on fenomenalnie "zdrowy" i nie posiada żadnych śladów działania wilgoci. Fabryczne szyby nie posiadają rozwarstwień, a całość jest wolna od korozji. Co szalenie istotne i znacznie ważniejsze od cyfry przebiegu, samochód posiadał dobrego właściciela i kierowcę, który bez wątpienia wiedział, jak traktować Mercedesa. Dzięki temu samochód mechanicznie zachowuje się jak nowe 124. Silnik odpala na dotyk, bezbłędnie przyjmuje gaz, a po rozgrzaniu utrzymuje ciśnienie oleju na poziomie 2 bar. Biegi wchodzą z odpowiednim oporem i "kliknięciem", lewarek sprężynuje na swoje miejsce, sprzęgło bez tendencji do szarpania. Przeniesienie napędu bez luzów czy stuków. Zawieszenie zwarte i sprężyste zarazem (zobacz wyniki amortyzatorów oraz hamulców na zdjęciu). Układ kierowniczy, przekładnia bez nadmiernego luzu. Posiadałem przeszło 130 egzemplarzy serii 124, ale takie zachowanie i trakcja były zarezerwowane dla egzemplarzy z minimalnym przebiegiem z rynku niemieckiego..., a trafienie takiego egzemplarza było bardzo trudne już 15 lat temu. Nie będę wskazywał na amatorskie aspekty jak stan kierownicy, fotela czy lewarka - jakie są to każdy widzi, jednak warto wspomnieć, że drewno przy lewarku nie ma najmniejszego pęknięcia (i to przy manualnej skrzyni biegów...) i wystarczy je wypolerować, by wyglądało zupełnie jak nowe. Doceniam również fakt, że nikt tego samochodu nie przygotowywał do sprzedaży. Samochód jest dokładnie taki, jak przekazał go jedyny właściciel po 33 latach posiadania i użytkowania, który ze względu na wiek i zdrowie, pozostawił w nim wszystko tak, jakby nie planował się z nim rozstać. Znajdziemy tutaj nie tylko oryginalne książki pojazdu, ale również dokument wydania z salonu z 1991 roku, fakturę z 1993 roku za montaż radia w ASO, paragony za paliwo z lat 90', dokumenty z przeglądów i ubezpieczeń, a nawet prywatne rzeczy jak dezodorant, szczotka do odzieży, korespondencja, notatki, stare hiszpańskie monety (wycofane 22 lata temu), elegancki atlas Hiszpanii z 1981 roku, urzędowe potwierdzenie rejestracji z 1991 roku, oraz pierwsze tablice rejestracyjne. Również kurz wygląda na wieloletni i biorąc ten stan pod uwagę, stwierdzam że wnętrze jest wyjątkowo czysto utrzymane. Nie tylko nie posiada śladów zużycia, ale również nie posiada żadnych plam czy przykrych zapachów. Tylko "czysty kurz" 😉
Postanowiłem, że właśnie taki samochód zaoferujemy do sprzedaży - bez żadnego przygotowania - z autentyczną i namacalną historią. Jedyne co przy nim zrobimy to opłaty i rejestracja na terenie Polski. Zresztą przez 20 lat działalności, wystarczająco wiele razy słyszałem "ALE te wasze mercedesy są odpicowane".
Owszem, dbamy o wizerunek oraz estetykę oferty, jednak posiadając odpowiednie doświadczenie oraz wiedzę, nie musimy nic picować, co dobrze obrazuje ten stary, poobijany i brudny Mercedes 😉, którego wyceniamy na 47 tys i uważam to za dobry prezent na Święta 😉 oraz niebywałą okazję zakupu czegoś naprawdę dobrego w ograniczonym budżecie.
Aby go zdobyć przejechaliśmy przeszło 4.000 km z lawetą. Samochód jest już u nas na miejscu, przeszedł już pierwsze badanie techniczne w Polsce i zaraz po Świętach zostanie zarejestrowany.
Teraz Twoja szansa!
 
Jeżeli nowy właściciel będzie chciał uzyskać cukierkowy stan lakierniczy, czeka go lakierowanie 2 boków oraz 2 zderzaków. To jednak nie jest konieczne i może poczekać na odpowiedni czas. Ewentualnie polakierowanie jedynie samych zderzaków, oraz polerka całości zrobi już ogromy efekt. Natomiast bezpośrednio po zakupie należy wykonać podstawowy serwis mechaniczny - oleje, płyny, filtry, serwis klimatyzacji, oraz uszczelnić most i pokrywę rozrządu (typowe dla tego modelu).
 
Faktura - Nabywca zwolniony z opłaty skarbowej.
Odbiór z PKP oraz paliwo na powrót do domu GRATIS.


​​-Możliwość odbioru Klienta z PKP Gogolin, Opole, Gliwice.
-Możliwość dostawy pod adres (po przedpłacie kosztu transportu)
-Rezerwacja telefoniczna możliwa wyłącznie na czas dojazdu.
-Przed przyjazdem należy potwierdzić aktualność oferty, oraz umówić termin oględzin.
-UWAGA - Teren firmy jest otwierany wyłącznie dla umówionych Klientów, dlatego przed przyjazdem prosimy o rezerwację terminu. Oględziny samochodu są możliwe 7 dni w tygodniu w godzinach 8-20, wyłącznie dla umówionych Klientów. Termin oględzin można zarezerwować drogą telefoniczną pod numerem: 
1)  509 087 557
2)  795 516 185 
Lub E-mail:  biuro@komfort-trans.pl 
 
Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 i art. 556 indeks 1 Kodeksu Cywilnego. Pomimo zachowania należytej staranności, firma Komfort-Trans zastrzega sobie prawo do doprecyzowania oraz korekt ewentualnych pomyłek.

Zapraszamy do galerii zdjęć:

bottom of page